Liceul Tehnologic Dragomir Hurmuzescu - Medgidia
Secretariat: +40 341420101
Data anuntului: 04/04/2022

LICEUL TEHNOLOGIC “DRAGOMIR HURMUZESCU” MEDGIDIA, în calitate de beneficiar şi coordonator al proiectului Erasmus+ 2021-1-RO01-KA220-SCH-000030265 „Innovative Teaching/Learning Approaches”, împreună cu partenerii:

-Cofac Cooperativa De Formacao E Animacao Cultural Crl - Universitatea din Lisabona - Portugalia

-ARDA Beratung & Bildung GmbH, Organizație nonguvernamentala-Berlin, Germania

-Zespol Szkol Technicznych i Ogolnoksztalcacych z Oddzialami Integracyjnymi im. Stanislawa Staszica, liceu din Bialystok-Polonia

-Ozel Adalya Anadolu Lisesi, colegiu din Antalya - Turcia

-Özel Antalya Vizyon Koleji Anadolu Lisesi, colegiu din Antalya – Turcia,

organizează procesul de selecţie al elevilor care vor participa și implementa activitățile de proiect.

1.Scopul

Prezentul apel a fost elaborat în vederea selectării grupului ţintă, în cadrul proiectului „Innovative Teaching/Learning Approaches”, finanțat de Comisia Europeană şi derulat în perioada 1 noiembrie 2021– 31 octombrie 2023 de Liceul Tehnologic ”Dragomir Hurmuzescu” Medgidia în calitate de coordonator și partenerii menționati anterior. (Anexa 2 - rezumat al proiectului)

  1. Grupul țintă va fi format din 20 elevi cu vârste cuprinse între 15-17 ani.
  2. Selecţia elevilor din echipă va avea loc în perioada 04-13 aprilie 2022.
  3. Criterii de selecţie:
    • Participantii trebuie să fie elevi al Liceului Tehnologic”Dragomir Hurmuzescu” Medgidia;
    • Candidaţii trebuie să aibă vârsta cuprinsă între 15 şi 17 ani la data înscrierii ;
    • Competențe de comunicare în limba engleză, nivel A1/B1;
    • Competențe de utilizare a calculatorului-minim nivel mediu;
    • Competențe în domeniul fotografiei și realizării de filme și artă grafică pe calculator

oAre media generală peste 8.00 și media 10 (zece) la purtare, în anul școlar anterior;

oEste motivat, poate și vrea să se implice în activitățile proiectului, inclusiv în activitățile de diseminare și de follow-up, împreună cu profesorii scolii;

  • Are capacitatea de a lucra într-o echipă interdisciplinară, acceptă sarcini de lucru în echipă și și le asumă, poate respecta termene de timp pentru realizarea activităților și documentelor solicitate prin proiect;
  • Are acordul părinților/tutorilor legali pentru participarea la selecție;
  • Are acordul părinților/tutorilor legali pentru înregistrarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, pe tot parcursul derulării selecție. 
  1. Etapele selecţiei:
    – Publicarea/anunţul selecţiei;
    – Înscrierea candidaţilor;
    – Verificarea eligibilităţii candidaţilor şi evaluarea documentelor depuse;
    – Desfăşurarea concursului de selecţie;
    – Afişarea rezultatelor;
    – Depunerea şi analiza eventualelor contestaţii;
    – Afişarea listei finale a candidaţilor selectaţi şi respinşi.
  2. Calendarul concursului de selecţie:
    • 04 aprilie 2022– anunţarea şi afişarea criteriilor pe site-ul școlii
    • 05-07 aprilie 2022, ora            16.00, completarea dosarului de înscriere
    • 08 aprilie 2022 – test limba engleză, evaluarea dosarelor și afișarea rezultatelor.
    • 11-12 aprilie 2022 - proba de interviu. Interviul se va derula în laboratorul TIC etaj 1, corp A
    • 12 aprilie 2022 - între orele (10.00-12.00)– rezolvarea contestaţiilor şi anunţarea rezultatelor (lista  câștigătorilor și lista de rezervă).
    • 13 aprilie 2022 - afișarea rezultatelor finale.
  3. Probele concursului de selecţie:

Proba 1 :                        COMPLETAREA                                       DOSARULUI                        DE               ÎNSCRIERE la secretariatul şcolii până la data de 07.04.2022.

Punctajul minim este 20 puncte pentru a fi selectat în echipă.

Conţinutul dosarului de candidatură:

  1. Cerere de înscriere tip - anexa 1
  2. CV – model european, în limba română - anexa 1;
  3. Copie după CI;
  4. Scrisoare de intenţie care va cuprinde: date de identificare ale candidatului, modul în care participarea răspunde nevoii de dezvoltare a candidatului, modul în care candidatul îşi propune să utilizeze, în şcoală şi în viitoarea carieră, competenţele dobândite pe parcursul proiectului.- model Anexa 1

Documentele vor fi realizate într-un singur exemplar şi introduse în ordinea prezentată mai sus, într-un dosar cu şină. Orice informație eronată va duce la eliminarea automată a candidatului.

Proba 2 : TEST LIMBA ENGLEZĂ-ONLINE – 08.04.2022. Link-ul pentru testul în google form va fi comunicat pe mail-ul personal, elevilor înscriși. Vor sustine proba de interviu elevii care au minim 40 puncte la evaluarea testului de limba engleză.

Proba 3 : INTERVIUL. Se va realiza în laboratorul TIC, et 1, corp A în perioada 11- 12.04.2022. Vor fi evaluate profilul personalităţii candidatului (capacitatea de a lucra în echipă, toleranţa, rezistenţa la stres, capacitatea de adaptare, seriozitate şi credibilitate, putere de convingere), dorința de implicare în activitățile proiectului. Programarea la interviu va fi afisata după promovarea primelor 2 etape.

  1. Criteriile specifice de selecţie şi indicatori de evaluare:

Criteriu

Punctaj

Evaluare dosar - minim 10 p - maxim 30 p

Motivația participării este bine argumentată

0-10 p

Media anuală (minim 8) și nota purtare (10).

0-15 p

 

Experienţă de activități extrașcolare

  1. activitate - 1 p
  2. activități - 2 p
  3. activități și mai multe 3p

Completarea dosarului conform cerințelor

0-2p

Test limba engleza- minim 20 p – maxim 60 p

Proba de interviu - minim 20 p - maxim 30 p

Exprimarea și coerența discursului în limbă engleză.

0-10p

Argumentarea participării la proiect în limba engleză

0-10p

Răspunsuri clare, concrete și la obiect în limba română

0-10 p

Preşedinte comisie selecţie

Director:  Prof. Elena Carmen BRATU